wtf!!

Min yngsta dom tog studenten I fredags đŸ€— en lycklig pojke! 
Han har kĂ€mpat med skolan frĂ„n dag 1!! KĂ€mpat och krigat men nu Ă€r det Ă€ntligen över!! Han fick Ă€ven med ett stipendium! đŸ„° sĂ„ himla stolt!! 
NĂ€r det Ă€r ens son som tar studenten sĂ„ klĂ€r man upp sig frĂ„n topp till tĂ„!! 😁
Sagt och gjort... men det skulle straffa dig! Hade mina "fina" mĂ€rkes trĂ€skor pĂ„ mig 😍 sĂ„ snygga!! Men... efter ett par timmar började ryggen gnĂ€lla! Ju lĂ€ngre dagen gick ju mindre ville jag gĂ„! 😳 kĂ€ndes som ryggens gnĂ€ll och klagan överröstade alla studenters glada rop! 
PĂ„ torsdag gĂ„r planet till Indonesien! Det tar ca 20 timmar att flyga dit.. med tvĂ„ mellanlandningar. Jag Ă€r för första gĂ„ngen pĂ„ flera Ă„r orolig för min rygg. 
Jag har rĂ€knat med att fĂ„ ont.. men inte förens vi landat.. nu ska jag starta resan med ryggont 🙄 
Ryggont för mig Ă€r inte "jag Ă€r lite öm" 
Jag fĂ„r som knivar som hugger.. det strĂ„lar ber i benen och det kĂ€nnd som jag ska gĂ„ av pĂ„ mitten!đŸ™ˆđŸ’© 
Jag vill inte ta  "sepĂ„fantabletter" för dessa tabletter gör mig helt slut i huvudet! Blir "bakis" i flera dygn av detta rĂ€vgift! 😒 
Tydligen ingĂ„r det drinkar vin och öl i flygbiljetterna đŸ€Ș fĂ„r nog sippa pĂ„ nĂ„gon form av alkohol i 20 timmar sĂ„ kanske det bedövar lite 😎 
SkĂ€mt Ă„ sido.. att dricka alkohol i 20 timmar skulle göra mig helt slut det oxĂ„.. och det Ă€r det inte vĂ€rt! Plus att lilla Leo Ă€r med ❀
Sitter nu i soffan och tittar pĂ„ röran i min koja! Allt som varit pĂ„ balkongen stĂ„r i mitt vardagsrum!  Renovering av balkongen lagom till jag Ă„ker kĂ€nns helt ok! DĂ„ slipper jag bo i röran 😝





Kommentera hÀr: