januarihelvetet

Jul.. då Jesus föddes i ett stall i ett varmt land.. tre gubbar kom ridande på kameler och gav det lilla barnet presenter.. 
Har har ju jävligt dålig humor den där gud... eller så är vi vanliga dödliga jävligt lättlurade som gick på det där.. för 2219 år senare köps det presenter till varenda unge till minne av den där Jesus som föddes i ett stall 😳
Nu visade det sig att jag tydligen löper maj månad.. det vill säga att båda mina barn är födda i januari..🙄 kul.. 
Januari är även den månad tänder bilar och tv-apparater går sönder! Endast för att man måste kasta ut lite extra pengar på skit som man med lätthet hade kunnat betala vilken annan jävla månad som helst 😡
Januari månad är tydligen oxå den månad få kortavgifter dras från kontot.. då glasögonen  går sönder och hunden får feber för 78 gången.. 
Som grädde på moset så kommer skatten på bilhelvetet i februari? Å jag har fortfarande inte lärt mig skita pengar till frukost! 

Så.... nu ska jag andas....


Kommentera här: